nedjelja, 23. siječnja 2011.

No inspiration...

Nemam inspiracije za naslov,  danas mi očito nije dan za naslove. No krenimo mi na post: stigla mi je treća e.l.f. narudžba, čak i relativno brzo, 8 dana. Ovaj sam put naručila :
- 2 laka: Gum Pink i Mint Cream
- Tone Correcting Concealer
- ruž za usne Gypsy
- Lengthening and Volumising Mascara
- Under Eye Concealer & Highlighter
I još sam dobila na poklon Make up Mist & Set sprej

E sad, ona stvar radi koje sam naručila sve ovo došla je slomljena tj. samo Highlighter je došao skršan, suprotna se strana da koristiti, poslala sam im mail, sad čekam ponedeljak da vidim što će mi odgovoriti. Iskreno se nadam da će mi poslati novi. Ono malo što sam ga uspjela isprobati, stvar je odlična samo nisam sigurna kako bi ga točno koristila, mislim da se moram na forumu malo posavjetovati. Korektor je super, ali ništa manje nisam ni očekivala pošto me onaj prvi koji je inače iz jeftinije linije oduševio te samim time veliki plus dajem i ovom. Lakovi su im također odlični, što isto znam iz prošlog puta, tako da nisam trebala puno razmišljati o naručivanju, pogotovo uzevši u obzir činjenicu da je zeleni koštao čak 9 kuna (jest da mi je ovo 666 nijansa te svijetlozelene boje, ali...), a nije ni rozi puno skuplji, čak cca. 13 kuna. Za te novce, naravno s podlakom i nadlakom, kvaliteta je odlična (znate, ja vam nemam još suđericu ;) ) . Dakle, lakići:


Molim vas, ignorirajte činjenicu da su očajno nalakirani, to je bila samo brzinska proba boja, pa sam jednu ruku nalakirala s jednim, a drugu s drugim lakom :D.
Sa ružem sam isto zadovoljna premda bi ja osobno voljela da je mrvicu kremastiji, ali definitivno može proći. Ovo bi otprilike bila boja na usncama:
Isto tako, lijepo vas molim da ignorirate i očajno namazana usta, pokušavala sam sve istovremeno natrackati na sebe. Boja nije preintenzivna, ali nije ni nanesena u nekom jačem sloju, tako da u paru sa olovkom obrubljenim ustima sigurno više dolazi do izražaja.
Ono što me razočaralo je maskara, kvaliteta nikakva, jako slabo ostaje na trepavicama, a bolje da ni ne spominjem užasno malo pakovanje. Sve u svemu, definitivno ću nastaviti naručivati od njih jer za tu cijenu kvaliteta nekih stvari je jednostavno odlična, a ove koje me razočaraju i ne predstavljaju neki veliki gubitak što se tiče same cijene pa mi barem nije žao što sam probala. E da, zaboravila sam spomenuti Mist & Set spray, ali iskreno nisam ga ni isprobala jer sam pročitala jednu prilično lošu recenziju i nisam baš sigurna dali ga uopće želim probati.

Nego, da se ja vratim na moju ljubav iz pretprošlog posta koja je neočekivano narasla. Da, da, Asos i  Top Shop će me baciti u bankrot. O čemu pričam? O ovom, naravno:

Želim ih sve, sveeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I one koje mi najviše trebaju (crne, naravno) su konstantno out of stock, grrrrrrrrrr. Mislim da će mi trebati bar jedan pošteni dobitak na lotu da preživim sve ove divne nove kolekcije koje nam uskoro stižu u dućane. Ili se moram preseliti na pusti otok bez interneta i dostave :D. A kako vi odoljevate iskušenjima?   

Pozdrav svima :*







        
 

Broj komentara: 10:

  1. ma ja obozavam elf (doduse,studio i mineral liniju)! highlighter koristi kao i obicno (ispod obrve, malo iznad obraza, ispod nosa, na bradi, slepoocnicama)..ne brini za ostecene stvari, i meni je stigao polomljen bronzer, ja ufotkala, poslala im sliku, a oni u rekordnom roku vratili novac na racun:))..ma oni su super!
    cipelice..imam:))

    baci pogled dijanamakeup.blogspot.com
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni su lakovi.. ja sam se oduševila E.l.f. lakovima, morat ću i ova dva dodat na popis.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je dobar ovaj MINT lakic... a gde imaaa da se kuuuupi?

    OdgovoriIzbriši
  4. lakići su medeni, lip ti je i ovaj ruž :D

    šuze neću ni spominjat, super su mi ove ljubičaste

    OdgovoriIzbriši
  5. svidjaju mi se obije boje lakova :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne boje. Pratim te:)) http://julietspen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. uu sjajan izbor.lakići su pravi bombončići,super candy boje,baš mi se sviđaju,a za cipelice da ne govorim i ja bi ih istooo :(
    daj mi reci kako ide poštarina za efi narudžbe?kolika je?ima li određena svota novca koju moraš potrošiti?
    s lakićima si me osvojila paaa... :)


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši