četvrtak, 4. studenoga 2010.

Vidjela žaba da se konj potkiva pa digla nogu :D

Dakle, kao što naslov kaže, eto i mene u ovim vodama. Dosadno mi je pa rekoh kad već provodim toliko vremena ispred ove kutije da nešto i piskaram usput :D. Na ovom će blogu biti svega i svačega, a najverojatnije najviše mojih trenutnih opsesija (kojih ima jako jaaako puno). Pa da počnemo:

1. e.l.f.
Mene stvarno nije teško na nešto navući, pogotovo ako je jeftino i pristupačno :) Prvi sam put čula za e.l.f. na blogu  http://bankrotsveu16.blogspot.com/  pa sam odlučila sve malo bolje istražiti. Dakle, oni nude kozmetiku po jako povoljnim cijenama tako što štede na reklamama i pakiranjima, ali ne i na kvaliteti (to još moram provjeriti). Imaju i jako zgodnu foru, a ta je da kad god pređu neku određenu brojku na FB fan stranici daju besplatnu poštarinu ili nešto slično. Danas se čekao 82.000-iti član da bi dobili besplatnu poštarinu i tadaaamm, evo moje prve narudžbe:    

I sve to za čitavih 90 kuna! Doduše, imam još cijelu hrpu toga na wishlisti, ali za probu je i ovo dosta.

2. 88 Full color Eyeshadow palette  

I ovo sam čudo malo prije vidjela na gore spomenutom blogu (doduše, druge nijanse su bile u pitanju) i sad mi naravno vrag ne da mira da i to naručim :

Doduše košta samo 10-tak USD, pa i nije neki trošak, ali mi se opet ne da naručiti još jednu stvar koja će skupljati prašinu. Moram prespavati i nadati se da ću ujutro biti pametnija (yeah right !) 

3. UK X Factor

O da, prošle sam se godine i na to uspjela navući, između svih ostalih serija koje pratim ni ovo ludilo nisam uspjela izbjeći. I premda sam si već prošle godine obećala da ove neću ni početi gledati, čim mi je frend spomenuo neku curu i njezin super nastup, već sam bila zaražena. Da se razumijemo, pratim samo taj X Factor, nijedan drugi, pa ni ove naše. Što mi se sviđa? Pa, sve u principu :D, suci se svađaju i vrijeđaju, produkcija je savršenstvo za gledati, nastupi su skoro pa profesionalno odrađeni i moram priznati da se u zadnje vrijeme pojavilo dosta "zvijezda" koje su proizašle baš iz tog show-a. I koji dokazuje da nije bitna pobjeda jer ovdje bolje prođu oni koji završe na nižim pozicijama. Jedan od "dokaza" je ovaj dečko (moj prošlogodišnji favorit) koji je završio drugi , a već je imao jedan hit na prvom mjestu UK top 40 i već ima drugi singl vani:
Olly Murs: Thinking of me



Trenutno mi je još rano govoriti o ovogodišnjim favoritima jer ih imam nekoliko, ali o tome možda nekom drugom prilikom.

I za kraj moram se pohvaliti da mi se u zadnje vrijeme "čekanje" isplati. Da bih objasnila evo jedne priče koja je danas dobila (nadam se) sretan kraj:
Prošle godine negdje u ovo vrijeme, čekala sam da jedne Topshop cipele stave na sniženje pošto mi je puna cijena od 70 gbp bila puno za njih. Još kao dodatnu kompikaciju svemu tome, pošto gore navedeni shop ne dostavlja u Hrvatsku morala sam zagnjaviti frenda iz Italije da ih pošaljem kod njega, a on mi ih donese. Došao je i taj dan, cipele su došle na pola tj. 35 gbp i na to još ide 5 gbp poštarine. Međutim, da ne bi stvari oko toga završile tako jednostavno, kada sam išla na "blagajnu" dobila sam poruku da mogu platiti samo karticom iz države na čiju adresu naručujem :|. I naravno kreće strka, panika, zovem frenda da mi da broj svoje kartice, on nesnalažljiv kakav je čita krive brojeve i dok smo se mi snašli ošle cipele out of stock. Sve do danas kad mi se prilika za new without box pojavila na ebay i to za 19.99 Buy now ili Best offer, a ne bi ja bila ja da se ne idem cjenkati :D. (ipak moram misliti na onu granicu od 160 kn). Rezultat su cipele kupljene za 13 gbp što znači još manje od original cijene i sad još samo da stignu. A ovakvih primjera imam još mnogo, tako da sad imam stav: Ako je nešto suđeno da bude moje, biti će moje prije ili kasnije

Toliko od mene, do idućeg puta ;) 

3 komentara:

  1. Baš me zanima kako ćeš biti zadovoljna četkicama sa elfa. Imam ove obadvije, tj ovu za blendanje sam poklonima frendici jer sam ja sebi uzela onu od maca, koja je znantno mekša. To me i smetalo kod ove, baš me bockala. Sa ovom drugom sa zadovoljna samo moja je došla olabavljana, no lako se zalijepi. Meni su osobno puno bolje četkice iz linije STUDIO od Elfa.
    Super ovo za cipele, baš su ti bile suđene :))

    Pozdrav, Girly

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam, moram priznati, totalni amater u pogledu šminkanja pa zato i nisam htjela uzeti te iz linije Studio dok se bar malo ne ispraksiram, ali svejedno hvala na savjetu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da si uspjela uloviti svoje cipele. Imala sam i ja nedavno jednu takvu situaciju. ;)
    A imam i ova sjenila i baš sam zadovoljna s njima! Uopće se ne skupljaju, jeftina su, imaš sve moguće boje, čak sam nedavno i jednu mladenku s njima šminkala i super je ispalo. Make up je trajao dan i noć! ;) Tako da ako se voliš igrati sa bojama make-upa svakako uzmi! :)

    OdgovoriIzbriši