petak, 26. studenoga 2010.

Cheap & Chic

Moram priznati da nisam jedna od onih osoba koje prate što se zbiva na revijama. Ako mi je nedostupno, ne zanima me. A i ono što usputno vidim, ne facinira me previše, sve mi je to nekako too much, pretjerano i u većini slučajeva više namjenjeno runway-u. Tako da na svom blogu nemam namjere pisati o Tomu Fordu, Balenciagi, Armaniju, Lanvinu, pa ni Lanvinu za H&M (još uvijek preskupo). Jedini izuzetak koji moram spomenuti je kolekcija LV-a za jesen/zimu 10/11, ali samo zato što se uvelike bazira na stilu 50-tih koji obožavam. Možda će mi se desiti da me još netko usput fascinira pa ga spomenem, ali sve ostale vrste slinjenja na revije zaboravite.
Ja volim proći jeftino, desilo mi se, ne jednom, da sam skupo nešto platila misleći da će trajati, pa nažalost došla do zaključka da je ta stvar imala kraći rok trajanja od nečeg što je koštalo doslovno pet puta manje.
Zato ću danas spomenuti Stradivarius koji mi je pravo otkriće. Nažalost, predaleko mi je da bi ga često posjećivala i iskreno se nadam da će čim prije i do Rijeke stići. Stvari koje bi si odmah kupila da su mi dostupne:
                                        119 kn                                    75 kn
                                           179 kn                              379 kn
                                549 kn                              29 kn, 75 kn
 
                                         339 kn                          179 kn
                                        439 kn                             379 kn

Isto tako često provjeravam što je novog kod Miss Selfridge, a posebno mi zapinje za oči ovaj predivni primjerak:
Doduše, od kupovine me odvraća činjenica da sve njihove cipele koje sam probala strašno neudobne pa se tješim da je i bolje što su mi nedostupne jer mi ne bi valjale (kako da ne). A i neopisivo me živcira činjenica da oni kao i Top Shop dostavljaju na 160 internacionalnih adresa uključujući i Bosnu, ali kod nas ne, mi valjda smrdimo ili jednostavno nemamo stila pa nam ni ne trebaju. Kad sam već spomenula Top Shop, padam i na ove ljepotice  
Baš bi mi dobro došle za ovo blagdansko vrijeme, mašnice i crveni gamoš, zar nisu idealne?!

Ove cipele čije slika slijedi također su Top Shop, prošlogodišnja kolekcija i ja ih imam u crnoj boji. Strašno su udobne i kvalitetne, imam same pohvale za njih. E sada, pitanje dana: Ako ste zadovoljni s nečim dali biste to isto kupili samo u drugoj boji? Naime, one postoje još i u crvenoj boji i svako malo ih netko stavi na ebay, pa je pitanje kupiti ili ne?


I za kraj jedna obavijest ako još netko nije vidio:
Ugodan vikend ;)      

Broj komentara: 8:

  1. Sve mi se svidja,posebno cipelice :)u pravu si Armani,Balenciaga,imaju dobrih stvari ali zaista,vrijedi li za jednu torbu dati 5-6.000 dolara\eura?Ja bih si radije kupila polovan auto za taj novac :)

    OdgovoriIzbriši
  2. poseban slin na pelerinu i haljine! *.*

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme ova prva majica je divna :))) I tako povoljna.. ne mogu vjerovat... ni ja ne volim dati puno novaca za jednu stvar.. radije dam manje pa si kupim više stvari.. zato nema sretnije od mene što se otvorio New Yorker u Rijeci.. tamo uvijek nađem svašta zanimljivo za bagatelu..

    OdgovoriIzbriši
  4. jaaao pa ja sam samo majcu kupila
    toliko je toga josh
    zelim. zelim svee
    a kod nas nema topshopa niti selfridge miss shmrc

    OdgovoriIzbriši
  5. this is such a great collection of so many special pieces. i adore the cape and the red shoes would be the perfect accesory to it.
    xoxo
    mina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej, ja tek sad skužila tko se "krije" iza ovog bloga! ;facepalm; :))
    Stradivarius je i meni odličan, svaki put nešto nađem za sebe (ali to nije neko mjerilo jer ja praktički u svakom drugom dućanu mogu naći nešto za sebe).
    Što se tiče topshop cipela za koje se pitaš da li kupiti u drugoj boji - ja kažem DA! Ako se sjećaš ja sam ovo ljeto kupila dvoje iste wedges s Asosa - sive i bež. Prvo sive, koje su se pokazale izuzetno udobne i nosive, i onda sam nakon nekog vremena kupila i bež. I nisam požalila! Tako da moje iskustvo kaže go for it! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala cure, da Butterfly sjeti se i mojih sandala iz planeta u dvije boje :D u pravu si, čim naletim kupujem.
    Faboulista-thank you, I took a look at your blog and really like what I see.

    OdgovoriIzbriši