utorak, 17. svibnja 2011.

Play time

Imamo colourblock izazov na forumu pa sam se malo igrala s ormarom :D







Broj komentara: 25:

  1. kombinacija zelena majice - zuti sos- divne cipelice mi je naj naj, stvarno ti super stoji. i ostlo mi je po gustu uglavnom, svidjaju mi se boje :) pratim!

    OdgovoriIzbriši
  2. žuto-zelena i zeleno-narančasta (ili crvena?) su moji favoriti ovdje! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. užas...oblacis se kao stara baba

    OdgovoriIzbriši
  4. aaaaaa obozavam boje! Super! MMmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  5. oho stvarno si si dala truda!meni najsladja zadnja kombinacija,poZZZ!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. kasnim jako, ali ne mogu odoljeti da te ne izljubim bar ovako virtualno. krasna si mi i prekrasna, a win dajem prvoj kombi! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelep post! odmah sam se narucila na tvoj blog :) Počekiraj i mog, imam neke beauty stvari, mozda ti se svidjaju... Pozdrav iz Slovenije!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljive kombinacije boja! Sviđa mi se...

    Pratim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ova zelena suknja je ljubav na prvi pogled! pratim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan ti je ta torbica, devojčice sa torbicama;)
    ***
    Dodji poseti moj blog Amo Lusso, pa ostavi komentar dopada li ti se...

    Poz*

    OdgovoriIzbriši
  11. slatke slicice!

    fashionableroad.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. super colorblock kombinacije!
    pratim :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Toliko boja a nijedan promasaj! Sve si divno uklopila! Iako nisam fan kombinovanja osnovnih boja, ja sam vise klasika crvena.crna, crvena bela i slicno, ali ti to tako dobro radis:D

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi dear, was snooping around and found your blog.
    I loved what you think of following each other?
    Kisses and have a great Christmas.

    OdgovoriIzbriši
  15. Looking very god :D Nice blog, btw, Im following :D

    OdgovoriIzbriši
  16. ovo je predobro :)

    boje su mrak i sviđa mi se blog,

    čitam i pratim.. ;)

    Mateaˇˇ

    OdgovoriIzbriši
  17. prekrasne torbice,veselim se našem druženj!(ako ti nije teško maknuti provjeru riječima,več treči put postavljam komentar dok odgonetnem riječi,nadam se da ću sada uspjeti,pozz.)

    OdgovoriIzbriši
  18. Super izgledaš! <3

    P.S. Imam giveaway pa svrati ako hoćeš. ;) http://sarasmagicalworld.blogspot.com/2012/10/giveaway-international.html

    OdgovoriIzbriši